الأربعاء 24/يونيو/2026 - 10:02 م 6/24/2026 10:02:42 PM
عرضت فضائية "إكسترا نيوز "، فيلمًا جديدًا ضمن سلسلة أفلام “حكاية بطل”، تحت عنوان “الودود” نقيب شهيد أحمد جودة السيد.
تحدث رائد عبد الله عماد محمد عن نقيب شهيد أحمد جودة السيد، قائلا:"كان محب لشغله جدا وكان دايما يقولي جملة احنا إن شاء الله نطلع سيناء وهنشتغل بالدبابة دي، والدبابة دي أنا بعتبرها عربيتي فأنا لاوم أهتم بيها عشان تشيلني أثناء المداهمات".
من جانبه، قال رائد إسلام خالد رمضان إن فترة تواجدنا في قوات التداخل السريع كنا مهمتنا الحفاظ على الجاهزية القتالية للقوات ورافعين دايما درجة الاستعداد عشان لو اتطلب مننا إننا ننفذ أي مهمة في أي وقت.
وتابع: "كان يوم صعب جدا لما رجعت ملقتش أحمد، احنا لسه كنا مع بعض الصبح، لسه كنا بنفطر ولسه كنا بنتفق هنكمل يومنا ازاي، لسه كنا بنتفق الإجازة الجاية إن احنا هنخرج وهنتفسح سوا".














0 تعليق